2011-08-07 20 Rajd Rzeszowski na mecie.
149 załóg zgłoszonych do Rajdu, niebywała frekwencja, wspaniała atmosfera dużej imprezy. Niezapomniane wrażenia mieleckich sędziów. Zabezpieczany odcinek w Lubeni bezpieczny i bardzo widowiskowy. Znany przez wszystkich przejazd przez wodę dostarczał zgromadzonej publiczności niesamowitych efektów zdjęciowych. Bardzo dobrze zaprezentowała się załoga rzeszowsko – mielecka Czenczek – Chlebowski. Jechała pewnie i zdecydowanie nie popełniając większych błędów. Cel swój osiągnęli, do mety dojechali.
Zwycięzcą 20 Rajdu Rzeszowskiego została załoga Peugeot Sport Polska Rally Team Bryan Bouffier i Xavier Panseri na samochodzie Peugeot 207 Super 2000. Jest to już trzeci tryumf tej sympatycznej załogi na trasach Podkarpacia.
Z ostatniej chwili: GSMP Banovce 2011
Pogoda sobotniego poranka w Banovcach utrzymywała się przez cały dzień bardzo dobra. Pozwalała zawodnikom osiąganie dobrych wyników zarówno podczas podjazdów treningowych jak i podczas wyścigów. Zgromadzeni kibice oglądali bardzo ciekawą rywalizację międzynarodowych zawodników.
W pierwszej piątce samochodów na trzech miejscach znaleźli się Polacy. Czwarty do mety dojechał Peter Jurena wyprzedzając faworyta rund, lokalnego matadora Martina Koisa, któremu przydarzyła się przygoda podczas pierwszego podjazdu wyścigowego. Całą klasyfikację wygrał Andrej Klajci formułą Lola B96 uzyskując najlepszy czas dnia 1.50.068.
W klasyfikacji GSMP za Stecem, Michałowskim i Szepieńcem dojechali Waldemar Kluza (1 miejsce w N+2000) i Grzegorz Dul z Automobilklubu Mieleckiego (2 miejsce w N+2000).
Grupa A padła łupem nowicjusza Damiana Łaty korzystającego z Mitsubishi Lancera Evo VIII. Na drugim miejscu do mety dotarł Andrzej Papamichalis, a trzeci Oscar Azzini w Subaru Imprezie.
WYNIKI Sobotnich zawodów Banovce 2011
- Andrej Krajci (SK) Lola 96/50 3.43,566 (1. E2+2000)
- Mariusz Stec (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +11,491 (1. E1+2000)
- Aleksander Michałowski (PL) Mitsubishi Lancer EVO VIII +12,502 (2. E1+2000)
- Andrzej Szepieniec (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +13,793 (3. E1+2000)
- Peter Jurena (SK) Mitsubishi Lancer Evo IX +15,408 (1. N+2000)
- Martin Kois (SK) Ford Focus +16,055 (4. E1+2000)
- Erich Achs (SK) Formuła Opel/Lotus +17,529 (1. E2-2000)
- Waldemar Kluza (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +18,848 (5. N+2000)
- Grzegorz Dul (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +21,210 (6. N+2000)
- Piotr Ostrowski (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +22,362 (7. E1+2000)
- Marcin Gładysz (PL) SEAT Leon Supercopa +25,090 (8. E1+2000)
- Marcin Bełtowski (PL) Subaru Impreza WRX STI +25,840 (9. E1+2000)
- Ján Miloń (SK) Skoda Fabia WRC +26,572 (1. A+2000)
- Michał Sowa (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +27,069 (10. E1+2000)
- Damian Łata (PL) Mitsubishi Lancer Evo VIII +27,671 (2. A+2000)
- Roman Baran (PL) Renault Clio RS +28,359 (1. E1-2000)