2011-12-08 49 Barbórka Warszawska i rozdanie medali w Centrum Olimpijskim
Jak w każdym sporcie potrzeba odrobinę szczęścia, tak w sporcie samochodowym a szczególnie w wyścigach i rajdach samochodowych. W ostatnim, prestiżowym starcie podczas 49 Rajdu Barbórki Warszawskiej zabrakło tej odrobiny naszemu Grzegorzowi. Jego długie przygotowania, ustawianie silnika, próbne jazdy miały jeden cel, wystartować na słynnej Karowej wśród najlepszych kierowców.
Na pierwszym OS po kilkuset metrach jazdy nastąpiła awaria silnika. Załoga AUTOPART-u już dalej nie pojechała.
Tak mówił Grzegorz Dul zaraz po awarii: Przygotowania były intensywne – począwszy od pracy nad samochodem, kończąc na testach i treningach. Niestety silnik padł, wylał się olej. Jestem mocno zawiedziony. Dziękuje wszystkim kibicom a szczególnie tym którzy licznie przyjechali do Warszawy by mnie wspierać. Będę obserwował z trybuny zmagania moich kolegów ale to nie jest to samo jak start w Barbórce.
Bryan Bouffier i mieszkający w Warszawie Xavier Panseri wygrali 49 Rajd Barbórka. Bryan jest pierwszym zagranicznym zwycięzcą Barbórki od czasu Lelio Lattariego (1974). Najszybszy na połowie z czterech oesów, Bouffier wyprzedził o 3,27 sekundy Tomasza Kuchara. Kolejne miejsca zajęli Kajetan Kajetanowicz, Maciej Rzeźnik, Maciej Oleksowicz, Michał Sołowow.
W klasie 2 triumfował Aleks Zawada, w klasie 1 - Tomasz Gryc.
Królem Karowej w nowej konfiguracji, został Kajetan Kajetanowicz. Maciej Rzeźnik okazał się wolniejszy od mistrza Polski o 2,12, Bryan Bouffier - o 2,41 sekundy. Tomasz Kuchar jak się wydawało, zmierzał po szóste zwycięstwo w Barbórce, ale popełnił błąd na ostatniej beczce i przegrał oes o 6,22 sekundy.
Grzegorz Dul pozostał w Warszawie do niedzieli. W dniu 4 grudnia 2011 w Centrum Olimpijskim PKOL w Warszawie zostały rozdane tytuły Mistrzowskie i wręczone puchary we wszystkich konkrecjach Sportu Samochodowego za sezon 2011. Dyscyplina Sportu Samochodowego składa się z 5 konkurencji: Rajdy, Rallycross, Rajdy Terenowe, Wyścigi i Wyścigi Górskie, które rozgrywane są w randze Mistrzostw Polski oraz Pucharu Polski. W ten sposób rozdano puchary za: Puchar Polski Automobilklubów i Klubów, Rajdowy Puchar Polski, Petronas Fiesta Sport Trophy, Citroen Racing Trophy, Puchar Polski Junior Buggy, Puchar Polski Rallycross, Wyścigowy Puchar Polski, Rajdowy Puchar Polski Cros Country, Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, Mistrzostwa Polski Rallycross, Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych, Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski, Oraz Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Gala Sportu samochodowego uroczyście zakończyła sezon 2011.
Nas najbardziej interesowały Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski, tam startował i bronił tytułu Mistrza Polski z 2010 roku członek Automobilklubu Mieleckiego, mielczanin, kierowca zespołu Racine&Rally Team wspierany przez firmę AUTOPART i ELROB Grzegorz Dul. W ostatecznej klasyfikacji Grzegorz został Wicemistrzem Polski w klasyfikacji Grupy N w Samochodowych Wyścigach Górskich na 2011 rok organizowanych przez Polski Związek Motorowy.
Dziękujemy Grzegorzowi za wspaniałą walkę na wszystkich trasach górskich i życzymy mu tylu ukończonych wyścigów co startów.