Patroni medialni:

2024-07-09 VI Mielecki Super Sprint TARGUM - wyniki.

ALT VI Mielecki Super Sprint TARGUM - wyniki.

W wydarzeniu 7 lipca wzięło udział 25 zespołów z różnych Klubów i Automobilklubów z Okręgu Rzeszowskiego. Wśród zgłoszonych załóg kilka było niezrzeszonych. Regulamin dopuszczał do udziału takie załogi.
Mielecki Super Sprint był zaliczany jako 4 Runda Mistrzostw Okręgu w Super Sprincie. Uczestnicy zgodnie z Regulaminem Uzupełniającym zostali poddani badaniu administracyjnemu oraz badaniu kontrolnemu zawodów.
Po zamknięciu ostatecznym listy zgłoszeń i pierwszym posiedzeniu Zespołu Sędziów Sportowych zatwierdzono ostatecznie listę startową. Po odprawie uczestników Super Sprintu wyruszono na zapoznanie trasy.
Uczestnicy mieli do pokonania trzy przejazdy na czas. Trasa wymagająca dobrej orientacji i komunikacji kierowcy z pilotem.
 
Wyniki rywalizacji sportowej VI Mieleckiego Super Sprintu TARGUM.
Wyniki oficjalne:
 
Klasyfikacja oficjalna
 
Klasyfikacja generalka
 
Patronat nad imprezą objął Marszałek Województwa Podkarpackiego,
 
Patronat nad imprezą objął Prezydent Miasta Mielca Radosław Swół.
 
Sponsorami Super Sprintu są: Firma TARGUM, firma WAMAT, firma RETRO, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, firma BIBMOT, firma ubezpieczeniowa MAFIX, firma MERITUM 24. Działania Automobilklubu Mieleckiego wspierają:
 
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Mielcu, Starostwo Powiatowe w Mielcu, Państwowa Straż Pożarna, Straż Miejska w Mielcu, Ochotnicze Straże Pożarne, OSP Czermin, OSP Dąbrówka Osuchowska, OSP Trzciana, OSP Otałęż, OSP Wola Otałęska, OSP Chrząstów, OSP Rzochów, OSP Cyranka,
 
Patronat medialny nad Super Sprintem objęli : Polskie Radio Rzeszów, Radio Leliwa,, Korso.pl, Hej.mielec.pl
 

Warunki drogowe doskonale. Pogoda słoneczna, temperatura znaczna jak na tą porę roku. Uczestnicy doskonale radzili sobie z pokonywaniem kolejnych przejazdów.
Służby organizatora wraz ze strażakami OSP, Strażą Miejską doskonale zabezpieczali trasę przejazdu wraz z miejscami szczególnie niebezpiecznymi.
Zgromadzona publiczność też była zdyscyplinowana i bardzo wspierała startujące załogi. W przerwach poszczególnych przejazdów można było podziwiać przejazd markowych samochodów zaproszonych gości. Dla urozmaicenia był też pokaz dryftu w wykonaniu dwóch czołowych mieleckich drifterów Jacka i Grzegorza. Harmonogram czasowy pozwalał na tego typu niespodzianki dla zgromadzonej publiczności.
Po trzech przejazdach Super Sprintu nastąpiła zmiana organizacyjna trasy przejazdowej. Należało skonfigurować trasę Super Sprintu do dwóch następnych przejazdów w odwróconej kolejności. Długość trasy niedzielnej imprezy to 2 kilometry na nawierzchni asfaltowej.
W ostatecznej rywalizacji czasy wszystkich pięciu przejazdów były brane do końcowej klasyfikacji punktowej. I tu nastąpiło chwilowe załamanie pogody nad naszym miastem. Przeszła potężna burza, szalejący silny wiatr uniemożliwił dalsze kontynuowanie imprezy sportowej. Decyzją Zespołu Sędziów Sportowych, Dyrektora Super Sprintu i asystenta ds. bezpieczeństwa zakończono przejazdy.
Straty jakie poczyniła burza, podający mocny deszcz i grad, silnie wiejący wiatr nie pozwoliło organizatorom na wznowienie imprezy. Komisja obliczeniowa przystąpiła do weryfikacji poszczególnych przejazdów, naliczania uzyskanych czasów i przedstawienia wyników VI Mieleckiego Super Sprintu TARGUM.
 
Uczestnicy biorący udział w niedzielnej rywalizacji sportowej podzieleni zostali na pięć klas samochodowych.
 
Klasa 1 - samochody powyżej 2000 cm3 pojemności:
 
I miejsce załoga Andrzej Kaczmarek i Jakub Kubat Seat Leon AK Dębica,
II miejsce załoga Piotr Dul i Damian Dul SEAT CUPRA niezrzeszeni z Mielca,
III miejsce załoga Marcin Gacek i Maciej Cena Jaguar XKR niezrzeszeni,
 
Klasa 2 - samochody od 1600 cm3 do 2000 cm3 pojemności:
 
I miejsce Wojciech Kędzior i Bogdan Czarnota Renault Clio AK Rzeszowski,
II miejsce Marek Rzepka i Krzysztof Falandysz Renault Clio AK Rzeszowski,
III miejsce Adam Florkiewicz i Albert Florkiewicz Renault Clio AK Rzeszowski,
 
Klasa 3 - samochody od 1400 cm3 do 1600 cm3 pojemności:
 
I miejsce Krzysztof Biel i Grzegorz Królikowski Honda Civic AMK Limanowa,
II miejsce Marek Pacholarz i Barbara Skawińska Folta AK Dębica,
III miejsce Oskar Kalisz i Szymon Gagat BMW niezrzeszony z Mielca,
 
Klasa 4 – samochody do 1400 cm3 pojemności:
 
I miejsce Mateusz Czoch i Wiktoria Widlak sam. CC AK Rzeszowski,
II miejsce Łukasz Kamiński i Patryk Kot Peugeot 106 AK Rzeszowski,
III miejsce Jacek Janeczko i Dariusz Kowal S.C. AK Stalowa Wola,
 
Klasa FIAT :
 
I miejsce Stanisław Patrylak i Daniel Zarówny sam. CC AK Krośnieński,
II miejsce Arkadiusz Sidur i Robert Szelest sam. S.C. A Mielecki,
III miejsce Krzysztof Olszówka i Mateusz Hanusiak S.C. AK Dębica,
 
W klasyfikacji Generalnej zwyciężyli:
 
I miejsce Andrzej Kaczmarek i Jakub Kubat AK Dębica,
II miejsce Krzysztof Biel i Grzegorz Królikowski AMK Limanowa,
III miejsce Mateusz Czoch i Wiktoria Wodlak AK Rzeszowski.